کامپیوتر و هک

آموزش کامپیوتر

کامپیوتر و هک

آموزش کامپیوتر

ایجاد پروژه و مقالات دانشجوئی

من قصد دارم بخش جدیدی رو به سایت اضافه کنم و اونم پروژه و مقالات دانشجوئیه که شاید بتونم با این کار کمک نا چیزی به دانشجویان عزیز کرده باشم،که البته میخوام تو این بخش از شما دوستان عزیز کمک بگیرم تا با کمک هم این قسمت رو هر چه بهتر و مفید تر اداره کنیم،لذا از  دوستانی  که  تمایل دارن تو این بخش به من کمک کنند میخوام که تو قسمت نظرات، پیشنهادات خودشونو به من بدن و یا اگه مقالات و یا پروژه های دارین خوشحال میشم که اونا را تو این بخش از سایت بزارین تا دوستان خودتون از اونا استفاده کنند. 

با تشکر از شما

نظرات 1 + ارسال نظر
masoud جمعه 12 شهریور 1389 ساعت 03:58

salam.age mishe id mano add kon. soal ziyad daram. mamnon.(mammut67.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد