کامپیوتر و هک

آموزش کامپیوتر

کامپیوتر و هک

آموزش کامپیوتر

روشن کردن کامپیوتر با موس ؟؟؟؟



سلام خدمت همه ی دوستان عزیز:

می خوام یه موضوعی رو عرض کنم که شاید براتون جالب باشه...

روشن کردن کامپیوتر توسط موس یا کیبورد:

ابتدا به قسمت setup سیستم خود رفته و وارد power management setup شوید سپس بر رویpower on by mouse یا power on by keyboard اینتر کنید و در قسمت موس Double click را فعال کنید ودر قسمت keyboard باید password را فعال کنید.

اکنون شما میتوانید سیستم خود را با دو بار کلیک موس یا از طریق یک کلید کیبورد(به دلخواه) روشن کنید.

به امید موفقیت شما ...

متن کنار ساعت:


این ترفند برای زیبا تر کردن صفحه ویندوز است . برای انجام این کار باید مراحل زیر را انجام دهید: اول در start , RUN را بزنید و در آن تایپ کنید REGEDIT و در آن شاخه های زیر را با هم میرویم:
HKEY_CURRENT_USER / CONTROLPANEL /INTERNATION / و بعد در سمت راست به دنبال S1159 می گردیم و روی آن دو بار کلیک می کنیم و هر عبارتی را که می خواهیم در کنار ساعت بیایید را تایپ می کنیم و کار را تمام می کنیم .

عوض کردن پسورد ویندوز بدون داشتن پسورد قبلی :



ابتدا وارد start شده و run و بعد دستور زیر را بنویسید cmd حالا شما دستور زیر را تایپ کنید : net user username password که به جای username یوزر ویندوز و به جای password رمز جدید را بنویسید .

افزایش سرعت اینترنت از طریق تنظیمات رجیستری :

این کارو حتما بکنید تا سرعت اینترنتتون تا ده برابر افزایش پیدا کنه . این کار باعث میشه هر صفحه ای برای دومین بار یا بعد از اون که میخواد باز شه به سرعت هر چه تمام باز بشه.
توجه: اگر مراحل رو انجام دادید و در ابتدا تغییری احساس نکردید اون رو پاک نکنید چون تو جایی که شما فکرش رو نمیکنید به کمکتون میاد بدون اینکه شما بفهمید.
ابتدا به Start برید و تو Run تایپ کنید Regedit و Enter بزنید.
حال به دنبال این عبارت بگردید: [HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftWindowsCurrentVersionInternet Settings] سپس در سمت راست پنجره به دنبال این عبارات بگردید:
MaxConnectionsPerServer -1
MaxConnectionPerl_OServer -2
ممکنه این دو عبارت رو مثل من نداشته باشید پس روی صفحه سمت راست ، کلیک راست کنید و از قسمت [New]، روی [DWORD] کلیک کنید.
سپس عبارت شماره 1 را بنویسید . برای عبارت شماره 2 هم همین مراحل را انجام بدید. حالا روی عبارتهای ساخته شده دو بار کلیک کنید و در قسمت [Value data] برای گزینه اول عدد 8 و برای گزینه دوم حرف a را وارد کنید و سیستم را Restart کنید توجه: در هنگام نوشتن به حروف بزرگ دقت کنید. یا میتونید از چیزی که من نوشتم کپی و تو رجیستری Paste کنید.

بالا بردن RAM با کمک کم کردن HARD :


برای انجام این کار کمی از hard شما کم می شود ولی در عوض RAM کامپیوتر شما بالا می رود (امتحانش ضرر نداره). باید مراحل زیر را برید: اول باید برید توی my computer بعد در خود صفحه راست کلیک کنید و properties را بزنید در صفحه ای که باز میشود به دنبال advanced بگردیدو بعد در قسمت performance , setting را انتخاب کنید در صفحه ای که باز می شود دوباره به advanced بروید و در قسمت virtual memory , change را انتخاب کنید و در صفحه ای که باز می شود درایوی را که می خواهید از حجم آن کم شود و به RAM اضافه شود را انتخاب کنید و در قسمت paging file size for selected drive , custom size را بزنید و در داخل کادر هایی که باز می شود در minimom (کمترین عددی که میتوان نوشت 384) و در maximom هم هر عددی که می خواهید بنویسید (هر چه این دو عدد بیشتر باشد, بهتر ولی HARD شما کمتر می شود) و در پایان SET را بزنید و بعد ok وok بعد از restart از کامپیوتر خود لذت ببرید.