کامپیوتر و هک

آموزش کامپیوتر

کامپیوتر و هک

آموزش کامپیوتر

انتقاد و پیشنهاد

با سلام به همه دوستام عزیز خصوصا اونائی که نظر میدن،قبلا هم گفتم این نظرات و پیشنهادات شماست که به من کمک میکنه تا بتونم بیشتر کار کنم و در هر چه بهتر و مفید تر شدن وبلاگ تلاش کنم.البته به دلیل مشکلات شخصی دیر به دیر وبلاگ رو اپدیت میکنم که سعی میکنم این مشکل بر طرف کنم.

اگه موضوع یا مطلبی رو هم نیاز دارید که توی وبلاگ موجود نیست به من ایمیل بزنید تا در اسرع وقت اگه بتونم کمکتون کنم.killer3673@yahoo.com به این آدرس می تونید ایمیل کنید.
منتظر انتقاد و پیشنهادات شما دوستان هستم.

با تشکر مدیریت سایت
نظرات 1 + ارسال نظر
قاسم یکشنبه 26 خرداد 1387 ساعت 14:39 http://erfanifar.blogsky.com

سلام
خوبی
بالاخره اینقدر امتحان کردم تا پیدات کردم.
لینک بده عمو.
باشه..
منتظرتم.

سلام قاسم جان
ارادت داریم شرمنده خیلی وقته نبودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد