کامپیوتر و هک

آموزش کامپیوتر

کامپیوتر و هک

آموزش کامپیوتر

انتقاد و پیشنهاد

با سلام به همه دوستام عزیز خصوصا اونائی که نظر میدن،قبلا هم گفتم این نظرات و پیشنهادات شماست که به من کمک میکنه تا بتونم بیشتر کار کنم و در هر چه بهتر و مفید تر شدن وبلاگ تلاش کنم.البته به دلیل مشکلات شخصی دیر به دیر وبلاگ رو اپدیت میکنم که سعی میکنم این مشکل بر طرف کنم.

اگه موضوع یا مطلبی رو هم نیاز دارید که توی وبلاگ موجود نیست به من ایمیل بزنید تا در اسرع وقت اگه بتونم کمکتون کنم.killer3673@yahoo.com به این آدرس می تونید ایمیل کنید.
منتظر انتقاد و پیشنهادات شما دوستان هستم.

با تشکر مدیریت سایت

روشن شدن خودکار کامپیوتر در زمان دلخواه

ابتدا وارد محیط setup شوید. برای اینکار هنگام روشن شدن کامپیوتر بعد از شنیدن صدای بوق چند بار کلید Delete را فشار دهید.
بدنبال گزینه Power Management Setup بگردید.
حالا گزینه PWron/Resume by alarm را پیدا کنید.
گزینه فوق را از حالت غیر فعال به فعال تغییر دهید.
حالا گزینه date alarm در زیر فعال شده و می توانید تاریخ خود را ثبت کنید.
زمان را می توانید با گزینه Time alarm ثبت نمایید.
با فشردن کلید F10 و ذخیره اطلاعات و تغییرات کامپیوتر خود را خاموش کنید و فقط سیم برق کامپیوتر به پریز باشد. حال در تاریخ و تایم مورد نظر شما کامپیوتر بصورت اتوماتیک روشن می شود.

ساخت Setup بوسیله ویندوز XP

یکی از دغدغه های اصلی برنامه نویسان و سازندگان محصولات و برنامه های کامپیوتری ساخت Setup برای نصب و Install برنامه ساخته شده بر روی سیستم کاربران است. برای این کار برنامه های مختلف و حرفه ای ساخته شده اما هر کدام این نرم افزارها دارای پیچیدگی های خاصی هستند. در این ترفند قصد داریم به معرفی یکی از ابزارهای مخفی ویندوز XP بپردازیم که با بهره گیری از آن میتوانید یک Setup تمام و کمال بسازید. بدون اینکه نیاز به برنامه جانبی دیگری داشته باشید:
ادامه مطلب ...

۱۰۰ترفند در ویندوز

سطح : متوسط - پیشرفته

این کتاب آموزشی که حاوی ۱۰۰ ترفند در ویندوز است را برای شما عزیزان مهیا کردم. لطفا با شرکت در نظر سنجی ما را در بهبود کیفیت مقالات و Ebook های یاری نمایید.

آموزش شبکه

سطح : مبتدی - متوسط

در این مقاله مبحث پرکاربرد شبکه ها کامپیوتری به صورت آسان به شما عزیزان آموزش داده می شود به امید اینکه گامی هرچند کوچک در جهت ارتقاء سطح علمی شما برداشته باشیم.

  • دانلود : آموزش شبکه
  • حجم فایل : 616 کیلوبایت
  • فرمت فایل : PDF فشرده شده در قالب Zip